08 February 2009

Temuduga Jawatankuasa Baru SRM

Perkara: Temuduga Jawatankuasa Baru SRM
Tempat: FSP
Tarikh: 4 Februari 2009
Hari: Rabu
Masa: 8.00-11.00 mlm
Semua ahli SRM Unisel berdaftar telah dijemput untuk mengisi kekosongan jawatan yang dibuka semasa open booth SRM dijalankan bulan lepas. Calon-calon yang layak dipanggil untuk menghadiri temuduga yang dijalankan oleh Ketua Exco Gaya Hidup, saudara Samsul Haizan, Timbalan Presiden II, saudara Zulfadli dan Setiausaha, saudari Hanis.

ujian bertulis sedang diadakan.

saudara Samsul Haizan memberi sedikit taklimat.


saudara Raffi mengumumkan calon-calon yang terpilih untuk mengisi kekosongan jawatan SRM
Unisel


saudara Raffi dan saudari Hanis

Calon-calon yang terpilih akan berada dalam tempoh percubaan selama 3 bulan. Mereka akan dinilai dan dilatih melalui program-program yang akan dijalankan selepas ini bagi melihat kebolehan dan keupayaan mereka sebagai seorang pemimpin yang cemerlang.

Tahniah diucapkan buat calon-calon yang berjaya. Semoga kehadiran anda sekalian dapat menaikkan lagi nama SRM Unisel dan menjadikan SRM Unisel sebagai sebuah organisasi yang gah dan mantap.

Selamat datang ke keluarga SRM Unisel!! =D

1 comments:

SRM on October 24, 2009 at 2:20 PM said...

RAFI - untuk makluman semua hampir semua berjaya mencapai tempoh percubaan yang diberikan... namun, tidak ramai yang berjaya mengekalkan semangatnya sehingga ahkhir perjuangan... hanya ada beberapa orang sahaja yang dikenalpasti... semoga pemilihan akan datang didatangi oleh mereka yang merasakan diri mereka mempunyai semangat yang kuat dan membenarkan diri untuk diberi peluang bagi membuktikan sesuatu... jika hari ini anda melakukan kesilapan, munkin tidak pada hari esok...

Post a Comment

 

All About Sekretariat Rakan Muda Unisel

My photo
To gather all SRM UNiSEL members and give out latest Rakan Muda and SRM UNiSEL's activity. This could be a platform for group members to get to know each other and maybe plan for something better together in here.

mal tag

Lagu Rakan Muda

Admin



Syahrul Hisham Bin Abdul Azim (Presshark)
No Tel : 019-2483171

Nur Nabihan Binti Hazahlan (An.Nabihan)
nabihan.an@gmail.com

Email SRM UNISEL
srmunisel2u@gmail.com

Pengumuman Penting !!!
yang ingin buat sebarang pengumuman sila rujuk admin


Members

srmunisel2u Copyright © 2009 Black Nero is Designed by Ipietoon Sponsored by Blogger Templates